sobota 21. června 2014

Info // 21.6.2014

Čauky,
mám problém. Všimla jsem si, že poslední dobou jsou tu články jen Project 10 Fact a nebo story. Tyhle články vás už musí nudit. A ani se vám nedivím. Mě by takovéhle články, taky nebavili. A proto se ptám VÁS: Nemáte nějaký nápad na články, které bych měla přidávat a které by vás bavili? Protože já nemám vůbec páru, co mám přidávat. Když jsem tenhle blog zakládala, tak jsem si myslela, že když je o všem, tak bude vždycky co přidat, ale teď zjištuji, že to tak lehké není. Asi budu přidávat více novinek o Upířích Denících? Chcete? Nebo mi prosím, fakt napište co mám přidávat, děkuju:)
Pak taky nevím jak to ted s článkami bude. Jak všichni víte a asi taky odpočítáváte dny, v pátek začínají prázdniny a my hned v pátek, nebo v sobotu jedeme na dovolenou k moři. Nevíme sice ještě kam, ani na jak dlouho, ale víme že to bude hned poo vysvědčení. Taťka to půjde v pondělí nebo v úterý zařídit, tak vám pak řeknu:) A napadlo mě, že bych mohla natočit vlog z prázdnin. Protože pak jedu i na tábor. A už jsem viděla hodně vlogů z dovolených a i by mě to bavilo:) Tak pokud by jste chtěli, tak mi taky napište vyjádření:)
A jaký vůbec bude vaše vysvědčení? Předpokládám, že už známky uzavřené máte. My už asi dva týdny, takže ve škole neděláme nic:D Mě hrozí dvě trojky z fyziky a přírodopisu, ale prej jen možná, tak uvidím jak to dopadne:D Jak to vypadá u vás?:) A kam se chystáte, nebo co budete dělat o prázdninách?:)
S láskou, 
Cassie

2 komentáře:

  1. Uplne ti rozumiem ja mamu problem ze mam o com ale neviem moj blog rozbehnut :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mno, mohla bys dávat sem zase nějaké outfity! :3 :-) A s Upíříma Deníkama souhlasím! :3
    Jůů! Dovolenou si moc užij! :3 A dovez mi mušličku! :-D
    Ty vlogy jsou taky dobrý nápad! Už se moc těším! :-)
    U mě známky děs a hrůza!!! :-D
    O prázdninách jedu taky na dovolenou, ale nikam do zahraničí a pak budu celé prázky u babičky! :3 Heh :-D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')